2017年1月19日 星期四

2016.11.16(三)~DAY6~日本四國8天楓‧瘋‧風の旅

2016.11.16(三)~DAY6~日本四國8天楓‧瘋‧風の旅

* * * * * * * * * * * * * * *

早餐: 包餐@道後の宿 葛城

午餐: 自製烏冬@中野うどん学校 琴平校


小食: 和三盆軟雪糕
晚餐: 骨付鳥@一鶴 高松店
宵夜: 薯片+ 飲品


* * * * * * * * * * * * * * *
景點:  道後溫泉街 琴平
金刀比羅宮
學整烏冬
瓦町商圈行街
-丸龜町, 南新町, 兵庫町 等等
浸溫泉

* * * * * * * * * * * * * * *



 

* * * * * * * * * * * * * * *
MORNING!!!! 7點食早餐~!!

 又係豐富既一餐~



 仲有飯, 麵鼓湯

 仲有甜品~

 8:20 要走啦, 因為又要穿州過省了~
  BYE BYE LA!!! 今日既行李有啲多, 大家都一個喼加一個旅行袋~
 最後沖刺, 睇吓仲買唔買到野呢~
 我地臨走時, 又遇到一隻肥貓, 超乖
 仲爬上我大脾TIM~
 行到道後溫泉駅, 等(伊予鐵路)去松山駅前。8:40開
 到站啦~!
 好彩架車都唔係太多人, 如果唔係啲行李都唔好意思阻住人。


9點04分到松山駅前啦,我地要緊接住搭9:15分既JR。原本覺得時間都充裕吖~
 點知, 我地發覺冇地面既馬路可以過, 一定要行隧道, 仲要係推一個喼。
嗱嗱淋將Lesportsac咩上膊~ 一口氣, 提起個好鬼重既喼落隧道。
仲要.............推返上地面。
 MAY正在努力中.....
其實好趕吖~ 連慢慢影相都冇時間, 你睇個鐘, 就黎9:10啦, JR 9:15開吖!
開行TURBO中......

終於..............13分, 坐定定了~!!! 鬆口氣~!!
好多香港人都搭呢班, 因為好多廣東話HAHA!
 

我地係坐自由席, 原本先安頓好啲行李, 但行左幾卡都冇位, 卒之過左3卡度, 咁啱有個第一行, 所以索性將行李放係我地坐既前面啦, 雖然原本係FOR傷殘人士用。真唔好意思。

廁所自己掣開關門, 咁都影.......真無聊~

車程2個鐘度, 11:20, 我地去到多度津轉車

轉去往琴平方向
等11:28嗰班車, 4號月台

到了!上車啦~!!
呢轉車坐15分鐘度
開始見到田地~
鄉村~
 
11:42 到琴平站啦~!!!



都好多人落車。
好多清酒桶~
好啦, 先寄存行李先~ 我地覺得奇怪, 點解啲LOCKER唔係放喺出閘之後既??
 我地有買四國PASS就話出入冇問題啫,咁如果冇買既話, 咁點算呢??
好彩有大SIZE LOCKER, 我地用左兩個, 放晒啲行李先~

攪掂, 出發, 準備朝金刀比羅宮去啦~!!!!
琴平町地圖

呢個就係琴平駅啦
HAHA, 見到烏冬的士吖~~~ 聽聞
架的士只會推薦琴平市內最好的烏冬餐館俾客人。
我地出左車站,一條大直路行到尾
途經一個石造鳥居
佢係北神苑
經過大宮橋
橋既景色唔錯, 好卡通片啲感覺~
仲有架太陽花列車TIM~
望落去有太陽,天氣唔錯,但我想話,一冇太陽晒住,係好凍既~
見到呢間天狗堂, 轉左~
沿路都有好幾間商店
好啦, 見到茜屋, 就轉右
跟住成條街較熱鬧啦~!!! 中野うどん学校就喺呢條街度架啦~!
佢有別館同本館, 陣間我地14:00喺本館上堂!
呢度有少少好似京都嗰啲FEEL~!!
HAHA, 個店名, 有趣有趣~!!! 日本有呢隻字的嗎????
呢度係本館啦~! 陣間見! 我喺度借"行山棍", 好多商店都有得俾你借, 用完還返就得。
支棍用黎做乜????? 呢度係起點
LET'S GO!!! 要行千級樓梯呢~!!!
呢段路比較好行, 因為有商店, 而且樓梯唔多。
要黎金都比羅宮既朋友, 記住要喺商店借棍啦~!
咦,有野食喎~!!!
買左每樣各一
呢個公仔好鬼真~
100級了~
又食野啦~ 呢個好似雞蛋仔既蛋糕咁...
上左一段了~ 有啲紅葉呢~
呢~
度本部
繼續上, 呢度望返落去, 原來已上左咁高啦!

上到黎呢度, 有個石既鳥居
繼續努力, 上吖上。
有兩隻神馬~!!!
叫月琴號~
佢十一歲了~!
另一隻黑馬年紀仲大, 二十四歲了!
好大既風
環境好舒服~
旭社
我地再向御本宮進發
歇一歇先~
仲要上吖~!!!
終於終於到啦~ 我地由12:10行到13:10, 差唔多一個鐘,終於上到黎
 

呢度有個展望位, 睇到好多座山...

你睇個天幾藍, 個景好廣闊~
呢個就係御本宮啦,佢仲有個更上既奧社,我地就唔去啦~!!
呢度有個檔係賣御守既~
平時我好少買既,咁辛苦行到上黎,點都要買返個喺呢度先至有既金御守~!
係呢個, 佢有得就咁買, 有得連埋隻狗仔吊飾一齊買。
仲有其他御守, 有愛情運既, 學業
既, 出入平安既, 健康既....等等
另有啲係計生肖既???
抽吓好運籤先~~100円
抽左啦,唔知講乜
跟住綁喺呢度~
好啦~~~!! 係時候回程啦~!
呢度每條柱都有字
仲有漫漫長路要走~
中間見到商店, 仲想買野......但....我地夠鐘啦~! 
我喺出發前網上BOOK既, 佢要我地開班前十分鐘要到。但53分啦~, 快快快!
去到店時, 好彩, 要排隊俾左錢先可以上去。 

好啦, 開始啦,


呢班都唔少人~ 有香港人, 有日本人....
聽書啦~

佢已預備好一人一舊,我地就碌吖碌, 地獄廚神黎啦~!

然後碌到咁下就叠埋。
然後就切成一條條.....

似模似樣喎~!碗烏冬

好啦, 跟住就要自己做啦~!白板有材料份量,照跟!雖然我都唔係好明


分工合作,你搓吓,我又搓吓,仲有音樂,重頭戲.....係用腳踩...........
MUSIC~~~~~!!!! 啲人就喺度跳跳跳.....好攰吖我~ 
最後團麵粉可帶回香港, 3日內好食左佢~! 仲有RECIPE俾返我地。

好啦, 我地落一層, 去煮烏冬啦~
好啦, 水滾啦~!可以放烏冬落去
呢個
」幾好喎~
等食中
呢個烏冬製作班, 1620円一位, 食埋, 可另加錢加餸。都好划算吖!
朋友仔如果黎開呢度, 不妨體驗吓!


YEAH! 有得食啦

製成品~ 都睇得吓架~!食落去都唔差吖~!
多謝兩位導師!

開心渡過一個中午。樓下係商店, 又買手信啦~!!!

跟住又係食........呢度既名物-和三盆軟雪糕, 波波好似食空氣既感覺~
食啦~!
 
 呢間商店可以制作獨一無二既木製牌仔,
原本我都想整個木製車飛,後尾都係算啦,唔整啦~!欣賞吓算啦~!

我地要搭16:13既電鐵, 所以時間仲有鬆動, 慢慢行返JR琴平駅, 攞返我地既行李先。
再折返琴平電鐵搭車
一冇太陽, 好凍呢~!!


左邊嗰個就係琴電琴平站。但我地要直去攞行李先。

好啦, GET BACK OUR LUGGAGES
哈哈..我地搭花花車呢~


上車~!

裏唔係太多人,車程約一個鐘,可以歇吓啦~!


風景不錯唷




太陽就落山啦~

哈...呢個站.....真鬼馬~!
個天橙色啦~

去到瓦町啦~ 17:11

第二晚我地都黎過, 知道點去酒店啦~!

車站上面係FLAG
約10分鐘內既腳程, 到DORMY INN酒店啦, 去CHECK IN先。
上房先~ 都乾淨企理吖~!
兩晚都喺度瞓~
一般商務旅館既格局。
TOILET!
好啦, 歇一陣後, LET'S GO, 行吓街先~! 呢度係丸龜町, 比較熱鬧既一條街。
我地行左個零鐘, 去藥房買左一大袋。攞返上酒店先。
間酒店好方便, 買完野可以放上房先, 再落過黎。

食埋個撻先~

呢度好正, 夜晚有免費拉麵食呢~!! 21:30-23:00免費供應。
呢個係去溫泉要用既,佢每天會換一次密碼,第二晚可以問櫃台攞。

今日整烏冬送既畢業証書, 好攪笑。仲有成個金刀比羅宮既路線圖,
原來...我今日行左咁多路。(紅線)
整烏冬秘笈

今日既小小收穫
8點零, 出動食DINNER啦, 條街已靜晒~ 食DINNER先, 去埋另一間藥房先

去埋近車站呢間藥房, 有呢隻MASK買呢~ 買埋先~ 因為佢21:15後冇得做退稅啦~ 注意!

跟住去食雞~ 今晚去一鶴食骨付鳥

食嫩雞~
MENU種類不是太多

叫左嫩雞肶
雞飯定食

叫左杯有酒精飲品~

食完餐DINNER~ 慢慢行返酒店, 食埋免費拉麵, (叫左佢份量少啲夠架啦...)




跟住....去沐浴浸溫泉啦~ 好攪笑, 呢間酒店既衫, 好似上少林學武咁~



咁密碼....入得。


太誇張了吧~ 臨瞓前.....還有一個宵夜~




飽到無輪~ 完滿的一天, 早抖

想睇返DAY5, CLICK HERE

想繼續睇DAY7, CLICK HERE

沒有留言:

張貼留言