2017年1月7日 星期六

2016.11.15(二)~DAY5~日本四國8天楓‧瘋‧風の旅

2016.11.15(二)~DAY5~日本四國8天楓‧瘋‧風の旅

* * * * * * * * * * * * * * *


早餐: 和式自助早餐@高知酒店(高知ホテル)
晚餐: 包餐@道後の宿 葛城
小食: 米餅

* * * * * * * * * * * * * * *

景點:
道後溫泉街

浸溫泉 - 道後溫泉


浸溫泉 - ホテル 花ゆづき

浸溫泉 - 道後の宿 葛城 



* * * * * * * * * * * * * * *
 
* * * * * * * * * * * * * * *
 Morning ! Everybody!!! morning 高知~!!!
今日係一個好特別既日子......係咩呢???
就係坂本龍馬生日啦~!!!





8:30啦, 整裝待發, 去食早餐是也~~~

自助形式, 簡單小食~

呢邊係飲品類~

用餐既地方幾好, 坐榻榻米 , 凹左入去嗰隻~ 幾好!

冇乜人食, 好似包場咁~

坐呢度望住出面街景,都舒服既~
直望就已經係高知駅~ 好近~!!

好啦, 早上食少少嘢啦~!
食完個早餐,返房HEA一陣,9:45度,起程CHECKOUT啦~!!
BYE BYE 坂本龍馬(中間嗰個)~ 生日快樂~!!
呢度應該係啲展館之類
今日我地出發去愛緩縣~ 冇錯~ 又穿州過省了~
先買麵包蛋糕, 預備陣間開餐 
好得意吖, 期間限定既四國形狀蛋糕。
 


今次我地搭巴士, 車程約2個半鐘頭度, 事關搭JR既話, 由於鐵路路線問題, 佢一定要兜個圈先到道後, 車程相對耐啲, 所以選擇搭巴士啦~!! 攞住JR PASS,車費仲有DISCOUNT TIM~~~!!! 詳細可睇返DAY4 嗰篇啦~!
喺9號站等車, 10:20開車

我地已買定野食,準備上車可以食
高知駅(10:20) -> 大街道(12:46) 
大街道係中途站呢架, 所以要注意下車啦~!!
可參考以下圖表~!!
 張飛已劃左位架啦~!!

好易認, JR 四国BUS

個MON都會SHOW到站指示~
YEAH, 巴士上可以眠一~!

  

食早餐啦~

沿路啲風景好夢幻


不經不覺, 又到了市中心附近了~

12:45巴士到左大街道啦, 我地要落車啦。呢度都係一條商店街, 但我地冇乜時間行。

因為要去呢度搭電鐵, 去道後溫泉
電鐵中

呢個係少爺列車既時間表, 我地冇撞啱, 所以冇特別要等佢。
 有車啦, 上車~! 不經不覺搭約10分鐘車程, 到左道後溫泉駅啦~!

呢度就係道後溫泉駅~

車站既對面就係溫泉商店街



 呢個係少爺列車。
 剛好13:00,每逢正點, 呢個鐘就會升起。睇埋先走。

好爽吖~
 好啦, 睇完個鐘後, 我地要去酒店放低行李先啦~

 有人力車出租
 成個溫泉商店街就係得呢一個L字位~
 往酒店方向進發
 隻貓好舒服咁喎~瞓左喺電單車上
 打攪晒~!!!
 行到盡, 終於見到道後溫泉真身啦~!!!!
真係好似千與千尋既油屋~!!! 好似片場咁.....
成個建築都好古早味道~!!!
 你可以人力車兜一圈~
道後溫泉既後面~ 我地去酒店放低行李先~
再出黎走走, HELLO ALL!!!
花KIT KAT樹
呢間谷本蒲鉾店好似出太刀魚卷~
 好~ 要一個啦~
 要多一個魚餅~

佢有好多味~
 再喺一六本舖買左兩件蛋糕食~ 黎多杯橙汁
這是我地既午餐~
 又見到一隻貓啦~ 呢度啲貓唔怕生, 主動走埋黎, 但係....我唔俾得野食你呢~
 咁又一餐~!
 原味同栗子味
 食完野, 上空の散步道行吓。
 呢度可以影到成個道後溫泉~
 圍住道後, 有好多酒店旅館, 今次我地揀左葛城, 中間黃色嗰棟。
 WIDE SHOT
HELLO, 龍貓先生~!!!
 龍貓先生, 貓巴士幾時到吖?
 五色素麵。
 買買買, 好多
 又係買手信既時候啦~!
不多4點, 返酒店攞房先~
 經過小斜路, 到酒店入口啦~
 足湯
 攞房啦, 一入去, 嘩, 地方好大
有廁所同沖涼房
 個浴缸好鬼深
 有一個大客廳
 有個按摩椅AGAIN!!!
客廳好大吖~!!
 呢度有兩張床不特止
 見到嗎見到嗎????? 有和式榻榻米
 嘩, 洗唔洗咁大吖~~~
 和洋式既房~
 正, 今晚又可以按一按啦~!
 酒店送道後溫泉湯劵,但佢只包一種湯, 所以我地冇用到。
仲有一樣好正既~ 係佢可以浸埋隔離間姊妹酒店(花ゆづき)既天台露天溫泉。
嘩, 今日係溫泉巡禮咁滯... HAHA 
 整裝待發啦, 出發
 笑, 我地可以著住酒店既浴衣, 去行溫泉街, 好得意既體驗。
 17:00啦, 去道後浸個溫泉先, 講起道後,佢係日本三大古溫泉之一


  道後溫泉, 入場費分4種,
1) 只浸1種湯
2) 只浸種湯+二樓休息室
3) 浸2種湯+二樓休息室
4)  浸2種湯+3樓私人休息室

我地選擇NUMBER 3, 1250円

 去浸溫泉啦, BYE BYE!!!
 浸完呢個古溫泉, 好似返左去上一代咁 HAHAHA
 又忍唔住買啦~
 三隻味都買啦~
 好多日式人字拖呢~
 夜晚既道後~
 HELLO FRIENDS!!!
打道回府, 回酒店啦, 我地預圥選擇18:30食晚餐, 晚餐位置喺3樓

 找對了~!!! HAHA

 嘩, 好豐富吖~
 有SASHIMI, 有地道料理
 樣樣都好的式。
 嘩,仲有得SHABU SHABU
 ENJOY THE MEAL!!!!
 條魚好好味喎~ 撈飯一流。
 呢個飯都好食~
 仲有燉蛋
 份量超多
 仲有そば
 湯
 飯後甜品~
 お茶

 橙汁
 19:45 DINNER FINISH, 跟住做咩呢????

 食飽了, 走一走~!!!
 睇吓夜晚既景色~
 有啲商店都仲未關門


 呢間椿の湯都係旅館黎既, 情喺商店街中間。
 又口痕, 食件米餅
 嘩, 月圓之夜~
 HEY MAN!!!!
 21:00了, 我地去花ゆづき浸個溫泉先~
 上到去頂層
 花の湯
 我地快浸左一陣, 就打道回府啦~!!!
 搭返LIFT回大堂
 有條隧道可以通往我地既葛城店, 好方便吖~
 
 大堂有個小型金刀比羅神社。
 AHAH 都係糖.....
 哈, 以為橙汁, 原來係啫喱
 HAAH 買大了~
 酒店有蛋糕試食~
22:00 又到浸溫泉時間, 順便沖埋澡~
 今晚第三轉~ HAHAHA


好啦, 浸完回房, 又面對一大難題, 原本唔想開LESPORTSAC住, 因為仲要搬酒店,
但係攪唔掂, 個喼裝唔落~!!! 
 唔知點解夜一夜都唔瞓住......
 差不多12點啦, GOOD NIGHT!!!! 非常悠閒既一日。

想睇DAY4 , CLICK HERE
跟接DAY6, CLICK HERE





沒有留言:

張貼留言