2018年4月16日 星期一

2018.03.30-04.01~DAY1~廣州飲飲食食3天の旅

‧2018.03.30 (FRI)‧

DAY1 ~廣州飲飲食食3天の旅

* * * * * * * * * * * * * * *



 食:

早餐: 自己攪掂
Tea Time: 原本諗住喺對面商場飲喜茶, 變左 茶理宜世(東方寶泰店) - 外賣







* * * * * * * * * * * * * * *


景點:

酒店附近逛
 廣州塔

* * * * * * * * * * * * * * *


活動:
腳底按摩@酒店

* * * * * * * * * * * * * * *


住宿:
廣州建國酒店



* * * * * * * * * * * * * * *


MORNING!!!!! 
今朝一早起身, 大家精神奕奕,8:30 喺紅磡集合
一齊坐直通車由紅磡直去廣州東。

喺深圳搭和諧號就試過, 喺紅磡搭直通車, 我都真係第一次。
車程約2個鐘頭
 我地班火車09:24開,預計11:24到廣州東啦!

出發!

眨吓眼, 到左廣州啦, 一落車站, 行過對面就係廣州建國酒店, 好方便, 對面又有商場。


我地就睇吓有冇得CHECKIN, 結果係暫未有, 咁寄存行李先。
好啦, 都差唔多12點半。我地喺酒店, 行去食LUNCH嘅地方
5分鐘內腳程, 到啦!!!

 就係呢度。

好的式~

叫嘢啦~

食咩呢~

呢個鐘數好多人, 好彩有位, 仲係大卡位。

飲杯!

叫左好多嘢食, 好滿足!

2點零, 返去酒店CHECK IN攞房, 休息一陣先~
  
夜晚諗住去按吓腳~

等攞返其他房就出發去飲喜茶

呢個商場喺酒店對面, 好方便

 有AEON, 同好幾間食肆

吓!!!!!!!! 裝修?!?!?!??!?!

於是行吓行吓, 見有好多人排隊, 就試吓呢間茶理宜世。

佢個杯好靚~ 不過係熱飲先有, 凍飲都係透明杯

期間限定~

19蚊人仔, 芝士都好濃郁, 不過要特別講少冰或走冰會好啲~ 咁嘅價錢都不錯

好啦, 我地搭地鐵去食晚餐。我地搭到去珠江新城。

我地要喺地鐵轉一次車, 基本上都好簡單, 不過都要睇清方向,
因為地鐵1號線轉3號線,
要行一段路架, 唔係對面月台嗰隻......
到左珠江新城啦, 就咁直行就係架啦!

就係中間好似IFC頂嗰幢就係僑鑫國際大廈

 呢到呢度啦, 個門口好架勢喎!

品質保證

都好多人

沿路個廚房都係透明嘅

MENU好特別

 倒茶都好特別 

八寶茶

 喺外面叫左兩份前菜, 花生苗, 涼拌青瓜

 主菜來啦, 超正香辣蝦拼田雞, 酸菜鱸魚, 醋溜土豆絲

 最後黎一碗「紅白」, 好好味!
食完梗係要行吓, 路經呢間花店, 超靚

有心型多肉植物呢

店舖擺設真係好正!

好啦, 離開呢度, 去廣州塔附近行吓啦

穿過花城廣場, 下面又係一個商場, 有間食肆幾靚

見到啦, 廣州都有IFC

慢慢喺度散步, 真係不錯, 好舒服。

 好靚吖~ 小蠻腰




呢舊嘢同澳門STUDIO CITY一樣

 很難想像這是一個圖書館!

 呢個位置好空曠, 我地喺度狂影

很美!



差不多要打道回府啦, 搭無人駕駛列車! 

轉一次車~ 


因為我地22:30 BOOK左腳底按摩......

喺度等緊......

 等左15分鐘先有..., 爽吓一粒鐘先! BYE BYE

沒有留言:

張貼留言