2018年2月17日 星期六

2018-01~DAY5~Inari篇~逛超市+時空交錯Party~芬蘭跨年追尋北極光10天の旅

‧2018.01.03 (WED)‧
DAY4~ Inari篇~逛超市+時空交錯Party
芬蘭跨年追尋北極光10天の旅
* * * * * * * * * * * * * * *

 食:
早餐連午餐食: 自己homemade@Ruktu小木屋內
晚餐:  Fine Dining+Party@Ruktu小木屋內
宵夜: 喺超市買嘅零食
* * * * * * * * * * * * * * *

景點:
Ivalo

* * * * * * * * * * * * * * *

住宿:
住小木屋 Inarin Kalakenttä@Inari (Ruoktu係大木屋, Loito係小木屋)
今次4人住大木屋, 2人住小木屋
(Ruoktu房價: 約HK$1,804/晚. TOTAL5晚, 圍番每人約HK$2,256)

* * * * * * * * * * * * * * *

早!!!今日係瞓到自然醒....
而Sendy 同阿基就好早醒左,我都瞓到10點先起身
大家各自喺各自嘅木屋預備早餐啦

Sendy同基嘅早餐, looks yummy!

這邊廂, 我仲喺床度, 於是攞部相機影吓屋外景況

Sendy遇到隻「小熊」AGAIN ~HAHA

11:30度, 大家先黎食早餐!

開動啦~!!

好悠閒咁享受今日嘅早餐, BTW, 煙三文魚好好味!

食完個早餐.....HAHA 其實係當午餐食, 等埋歸來嘅團友後, 
我地就預備去ivalo嘅supermarket掃貨啦~ 

全副武裝出動, 今日大約都係 大約-10度

呢間就係sendy嗰間木屋, 呢間較近湖邊啲~

呢間就係我地4位團友住嘅木屋全貌啦!
我哋架車就係咁泊喺門口附近

呢個露天位好大吖!

 12:15啦, 預備出發去ivalo買嘢食啦~ 順便買吓手信!
喺呢度去到ivalo, 大約需要1個鐘度。

13:15啦, 到左ivalo嘅S MARKET啦, 呢間大好多

LET'S GO!! 呢間隔離有得賣酒嘅!

鍾意飲酒嘅朋友可以喺度慢慢揀啦, 仲有樣嘢, 我哋冇留意到嘅係....
佢星期日係唔開嘅....我哋當時都冇留意添......

哈哈, 呢隻酒幾特別喎!!

好!! 這邊廂睇左少少後, 先返去超級市場嗰邊先~
羅馬花椰菜....好得意!


推車仔, 搜索MODE開始!

好多醃青瓜

又係芝士BALL, 好想食! 不過喉嚨有少少痛了

揀手信, 非你莫屬, FAZER 朱古力! 超級推介!

各種口味都有咁滯, 真係花多眼到亂! 團友們狂掃!

呢間超市可以買到啲CIDER! 聽聞話好味道, 但我冇買到呢~

呢幾款都係叮叮湯, 黎度一定要買三文魚湯試試! 不過呢間好似冇三文魚湯呢!

嘩, 呢個設計非常正, 皆因好多時俾完錢, 都未必可以咁快執好啲嘢落袋, 
咁樣就可以分兩條路, 又唔影響後面俾錢嘅人!
VERY GOOD DESIGN!!
15:30啦, 原來我地都逛左個半鐘, 勁!
一向超市都係吸引我同逗留最耐嘅地方!

咁我地喺(1) S MARKET買完野, 發覺有嘢呢度冇, 咁去另一間買啦, 
原本應該係去下面嗰間K MARKET,
點知一出門口見到K MARKET嘅招牌, 就以為係嗰間, 
點知去錯左(2) K MARKET「農產市場」, 所以仲細....

團友們因為要揀酒, 需要時間, 所以KIT車我地黎左呢度先, 買埋水,
就喺度等佢地車番我地返去 
雪越落越大!

想食雪糕.....所以買雪糕...囉!

 冬天食雪糕, 指定動作, HAHA!

仲要企喺出面食, 因為室內暖氣好焗!

嘩, 好大雪吖~~~

佢哋超市好興有啲遊戲機喺門口附近, 俾客人消遣, 要錢架!

眼望S MARKET就喺路嘅對面, 不過好大雪, 都係等司機車

你睇, 去錯左嘅呢間K MARKET 好細咋~ 似便利店多過超市!

好啦, 返番S MARKET, 有個回收罐同樽嘅機

等我試吓回收一個樽仔先! 擲入去, 佢就會認到個SIZE, 將佢分類, 
螢光幕到就會顯示可按返幾多錢

回收完你手頭上嘅樽後, 禁PAYOUT就出飛仔!
飛仔可以1)去CASHIER攞錢
或2) 去超市消費番,抵消佢~

咁我選擇攞錢!攪掂
(PS: 啲樽上面都會貼可以回收返幾錢的~) 


好啦, 買齊嘢, 返屋企啦, 返到去到17:15了, 
你睇我地等登整左個SNACK AND FOOD CORNER

 我哋嘅戰利品~

WAH!! 好豐富呢~!!! 大家不醉無歸, 喺度瞓埋都得!!!




阿基好細心地挑骨~


見屋裏有呢啲咁靚嘅紙巾, 擺靚佢先!


喺度搵吓有冇其他可用嘅物品先

好啦, 沙律都預備好啦~!! 真係超鍾意呢個飯廳,煮嘢食嘅, 唔使咁孤獨, 
又可以同我地一路傾偈!!

調味料唔夠添~ 去SENDY屋企攞啲, 順便參觀吓佢哋間屋, 呢間屋叫Loito, 可住4人!

門口喺屋嘅側邊

夜晚望過去好靚, 全落地玻璃!

望落去好似一間玩具屋咁, 好正! 好啱一對情侶黎住!

 呢邊嘅浴室係企缸黎嘅!

 一樣都有SAUNA室! 好正!

你睇個樓底高到爆, 令到整間屋好闊落!

飯廳隔離就係客廳, 好WARM

廚房就喺近門口位置嘅OPEN KITCHEN

有棵聖誕樹呢, 好有節日氣氛!

娃娃吖~!!!

佢有個閣樓, 樓上係瞓嘅地方!

有三張床

HAHA, 見到我嗎?

樓上影落去

同隻娃娃影相先~ BUT 佢身上甩好多毛呢~~~影完先知~~!!!

好啦, 返番大本營先, 團友分工合作

今晚有好嘢食!!

兩位大廚粉墨登場!!! 好有架勢喎! 梗係學緊............邊個邊個啦! HAHA

 家居服~~~ HAHA

突然轉TONE了, 我地去左邊度吖???

咩黎架??點解我哋嘅年代冇呢啲嘢嘅?

大家好忙吖~

好豐富吖! 沙律同磨菇

大家變左身份吖!!!好詭異吖!

 咩事吖??!?!?!

大廚預備了呢味薯仔~

那邊廂煎緊牛扒

WOW! 好正吖! 個賣相不錯!

三文魚都焗好啦!!

開餐啦~!!!! 因為今日睇過個APPS, 又係雲嘅覆蓋率好高, 應該都無緣見到北極光, 
所以盡情享受我地嘅時空交錯PARTY, 盡慶一下啦!!! 喺香港都未試過!

SO COLOURFUL!! 我地播住啲輕音樂, 超自在! 有說有笑!

你睇....有人聽歌聽到手舞足蹈!!!

店小二!!!! 快啲幫我加酒啦~~~ 咁慢架!!!

客人投訴啦!!! 你都唔理會嘅???

書生VS店小二!! 惺惺相惜!

原來突然玩驚喜 , 預祝1月之星生日!

影張大合照先!

瘋狂自拍MODE

古代人飲西洋酒, 視覺沖擊!!

黎張正經少少先!

HAPPY BIRTHDAY, JACKLIN! 

話說呢個蛋糕好似有啲雪糕喺裏面嘅口感, 味道真係唔錯喎!

我地食到差唔多11點度, 在歡笑聲下渡過了一個超實現嘅夜晚!!!
 真係超級難忘!!!! 你睇大家嘅表情已經FEEL到有幾開心啦!!!

PARTY完結後, 一切歸回平靜, 我地又喺客廳HEA啦!!!! 
原因係個個都好似唔想瞓咁!
可能希望北極光出現呱!

悠閒玩手機 ~ 阿婆MODE

時間已經係半夜3:20了,天空還是厚雲到爆!!! 

是晚.....沒有......看見北極光, 失望!!!

所以上房瞓啦!早抖!!

想睇返尋日DAY4~Inari篇~到埗+Snow mobile追光團, CLICK HERE
明天DAY5有咩事將會發生??? CLICK HERE


沒有留言:

張貼留言