2017年7月29日 星期六

2017.06.26(一)~DAY5-明知未病好‧偏向釜山行5天の旅

2017.06.26(一)~DAY5-明知未病好‧偏向釜山行5天の旅


* * * * * * * * * * * * * * *
  早餐: 蛋糕
  午餐: LOTTE MART買既叮叮粥

* * * * * * * * * * * * * * *

預計行程
  景點: LOTTE MART買手信, 睇影島大橋, 去DOG CAFE

夜晚21:05機返HK啦~

* * * * * * * * * * * * * * *

點解咁奇怪我寫預計行程呢????

原因係...............

我水土不服了, 是日變左嘔吐日,

一大早起身就狂嘔了, 所以留喺酒店休息一陣先~

酒店CHECK OUT TIME 13:00, 

宜家差唔多11:00, 瞓住咁睇電視~ 見到AIA喎~!!



預備11點30去LOTTE MART買要買既野。
去左LINE SHOP先, 好大一隻。

LINES AND FRIENDS

呢度有個CAFE CORNER

發呆的我, 即係喺藥房買啲腸胃藥~

佢就俾左呢啲我~ 嘩, 我一食完包粉, 即刻沖去廁所了~~~~~~ 嘔了~




香港好興既益力多糖.....我記錯左, 以為香港平啲, 12蚊50G, 呢個係85G呢~~~!!
所以冇買到~

其實今日都完全冇心機逛街買野。

所以幫屋企人買完佢ORDER既野後, 就走啦~

順便我買左盒叮叮粥返酒店食。13:00前我地返去酒店,
同佢地講想EXTEND CHECK OUT TIME
4 MORE HOURS 到5點,店主話OK!
俾多31000won, we say ok!

結果狗CAFE冇去到, 影島大橋開橋都冇睇到啦~
一直留左喺酒店睇電視~
卒之到16:30, 有人敲門, 佢話你地應該要CHECKOUT啦喎,
乜唔係17:00咩??
原來佢以為我講EXTEND FOUR HOURS,
佢以為TO FOUR O'CLOCK!
所以急急離開吧~

就拖喼去LOTTE MALL坐。

呆呆的我...不記得嘔了多少次。唔敢再食野, 怕再嘔,
滴住雙飛人.....

唯有坐吓先~

辛苦你了, 阿MAY!

點都要買啲手信回去, 於是行去樓下嗰層, 古來思買魚糕。
 

好多款, 有辣又唔辣, 我買左幾包。
(BTW,真係好好味~!!!!)

臨走前去同隻鴨影吓相啦。

又冇乜野做, 不如走啦, 早啲去定機場啦, 原本諗住搭機場巴士,
點知一出門口,見到的士站,於是二話不說,搭的士吧啦~

坐的士應該好快到。

18:25已到機場, 約25MINS, 13,000WON先喎, 同巴士差唔多。

先去海關COUNTER蓋印,証明已退稅。

準備checkin 呢
呢度都有好幾間食店~
BX391 21:35起飛~

宜家係7點, 逛吓先~

見到DUTY FREE, 爭取最後機會,睇吓買唔買到太陽眼鏡....
YEAH!!! 試帶一下, OK喎~ I LOVE IT!!!!


有冇突然變明星了??? HAHAH

於是快速碌卡了~

呢隻牌子叫VEDI VERO, 同GENTLE MONSTER同級吧~
之前都諗住去GM, 但....GM啲款唔啱我帶~
呢隻牌子係韓國DESIGN, 意大利MADE, 所以好韓STYLE
去韓國既朋友, 可以去睇吓~ 佢都有好多款。

HAHA, 真係買開有癮~ 見到JO MALONE專櫃, 平過香港呢~ 於是...
又碌卡啦~


去到GATE附近, 見到部鋼琴, 有刻衝動, 想彈吓。
不過腸胃唔舒服, 真係冇辦法啦。


喺度食啦不如, 反正我都食唔到幾多~ 20:00大把時間

嗌了個烏冬, MAY嗌了粥~

好啦,努力食啦~

最後既結果都係食到少少咋...好浪費......................IM SORRY!

買單21500WON, HKD148




我地食完後, 坐一坐, 21:15 預備登機

希望這程機順利捱到返HK 啦,

快起飛囉~!!!

美美的夜景~BYE BYE 啦釜山~!!! I'LL BE BACK!

呢一程有個輕便飯盒喎~ 不過我冇食啦~
不過廉航黎講, 算係咁喎~ 讚!!!

YEAH!! 機程3個幾鐘, 到HK啦,攞埋行李出黎, 都差不多1點啦~! 終於好叻咁捱到香港啦~!!!
一直彎住個身行。

尋晚喺韓國CALL定車, YEAH, 輕輕鬆鬆回家去!

哈哈, 忍不住戴吓影相,雖然有啲大, 但都CARRY到啦~!
幫老媽子買既藥用膠布


 其實冇乜點買手信呢~~~~
真係有啲掃興~

難道俾機會我去第二次????

YES, AS I SAY, 我應該會再去第二次架啦~!!!

釜 山呢個地方確實令我有驚喜
一黎冇首爾咁多人, 
見到海邊既機會又多好多
特色具代表性既食物又好似多啲~
SHOPPING都唔錯~ 都有野行~ 
當然冇首爾咁, 可以半夜行東大門啦~

而且釜山不斷有新旅遊景點, 我返黎後都見到又有幾個點多左啦~
遲啲仲有主題樂園喺機張TIM~

總之~ 值得一去。

想回顧一下尋日DAY4行程, CLICK HERE

沒有留言:

張貼留言