2016年12月24日 星期六

2016.11.13(日)~DAY3~日本四國8天楓‧瘋‧風の旅

2016.11.13(日)~DAY3~日本四國8天楓‧瘋‧風の旅

* * * * * * * * * * * * * * *

早餐: Mister Donut + 新鮮出爐麵包 + 串燒

午餐:團包餐@新祖谷温泉ホテルかずら橋‎

小食: 地瓜雪糕
晚餐:美姬鍋@和の宿 ホテル祖谷温泉

* * * * * * * * * * * * * * *


景點: 大步危,祖谷一日團
包括: 小便僧侶, 祖谷溪, 籐蔓橋(かずら橋), 平家屋敷,道の駅大步危, 大步危遊船

* * * * * * * * * * * * * * *
 
* * * * * * * * * * * * * * *


 morning, 今朝好早起啦~!! 執好行李, 要準備起行啦, 我地要搭8:25既火車去阿波池田駅

出發前祖谷溫泉啲職員已幫我地BOOK左祖谷一日遊(7500円/人)包午餐 
就係呢個啦~!!

因為冇楂車關係, 景點較難自己去,於是都係跟團啦~!!

10:40分喺阿波池田駅集合


呢個就係今日既行程啦~ 由1)去到7)
星星位置就係今晚下榻既酒店, 好期待吖~!!!!!



順帶一提, 呢個APPS好幫到手, 鐵道遊冇難度。


差不多8點啦, BYE BYE LA!! CHECK OUT LA!!

 間旅館地點都幾方便, 有LOCKER提供, 不過大SIZE啲既喼...就未必可以放得落。

 8點05分啦, 我地睇睇水牌, 好, 往8號月台進發。
到左月台啦, 車未到, 坐低先~
 又係麵包超人啦~!! 先醒起......唔記得左買麵包超人便當添~~ 嗚~~~
 哈, 無錯, 又係佢啦, MISTER DONUT AGAIN!今日試隻士多啤梨
 8:15啦, 火車到站啦, 要預備上車啦。準時8:25開出。
坐定定,車程約 1個鐘頭。
 因為第一日已劃位, 所以有得坐指定席車卡。
眠一眠後, 個人又叉一叉電了。準時9:25到達阿波池田站啦~! 
 好啦, 出閘啦!
 要搵吓個集合地點喺邊先~~~~

周圍望, 周圍行, 係咪呢對路直行架??!?!?!
 於是喺半信半疑既情況吓, 我地行到一半, 諗諗吓, 我都係先探路一下,
確定係巴士集合地點後,
再返轉頭, 同MAY推埋行李一齊過黎。


行左10分鐘左右, 到啦, 見到一個大停車場, 有超市, 有商店。

 最緊要喺見到個牌吖~!!! 即係冇行錯啦。
 
 呢個係總站, 我地去隔離既OFFICE CONFIRM到左, 俾錢,
點知佢地既名單上, 原來我分別用唔同名登記過2次, 所以DUPLICATE左,
霸多左人地兩個QUOTA TIM~ SORRY

攪掂啦, 順利俾左錢啦, 咁行李點算呢???
出發前我地有EMAIL溝通, 佢地話酒店啲STAFF會黎PICK UP。
離集合時間仲有段距離, 去睇吓有咩食先, 因為有啲肚餓。
燒海鮮呢~

 好啦~ 就買啲黎食啦~ 熱辣辣吖嘛~!

 買左串燒帶子, 雞皮同雞肉..好似... (唔太記得了)

買完返番去巴士站啦, 呢個地方原來係屬於三好市~!


呢間餐廳好似剛剛開門....

 好啦, 坐低歎第二輪早餐先~
嘩, 不得不提個麵包~

望落去雖然係一個普通既豬扒包, 上面有少少鹽, 但新鮮出爐, 出奇地...
我地食完都高呼~ 「好好味吖~~~~」, 好滿足HAHA

 攪笑, 我地既座位係1516, 攪到個心都真係1516啦~
我地會坐呢種古董車去遊祖谷啦~
我地嗰架車到啦, 同POSTER一模一樣吖, 好得意~!!
車既內籠有啲細,好有復古既味道
感覺好似坐返以前年代既巴士咁, 好得意。
車頂有幾把風扇仔~
嘩..呢個大軚盤, 真係好正~!!

呢個係咪........MIC.....黎架?
我地架車有名堂喎~ 「秘境の小便子僧號」
車身都印有景點既相片, 呢兩度都係我地將會去既地方呢~~~
話時話, 頭先咪講到我地行李會有酒店STAFF PICKUP既?!?!?最後結果係......
真係好唔好意思~

佢地決定咁樣放喺車, 其中一個行李就放左喺車既最後排座位。

所以上落車時, 佢地要先攞走個喼出黎, 再俾人落車, 人上晒啦, 再上返個喼。
辛苦晒各位~!!
司機好好人, 隨團仲有一位女職員,
佢全程企喺樓梯位置,類似導遊咁。
開始離開小市鎮,黎到大自然既懷抱啦~ HAHA
景色好靚, 好鄉村FEEL!
呢段山路呢....真係好考駕駛技術, 單線雙程,  所以時常需要避車。
日本人都好禮讓, 之前聽人講, 讓完路, 一般啲司機會打尾燈閃2下以示謝意
呢度就響2聲喇叭。
嘩...靚到DUM一聲, 好橙好紅吖.....

條河既水都好藍, 好清吖~!

11:25, 我地終於到左呢度啦, 睇小便僧侶。呢個僧侶真趣怪。
同團既朋友仔, 有香港人, 有講國語既人, 有當地日本人...大家一落車都係影影影架啦~!!
小僧侶, 你會唔會好凍吖???? 成個人地在佢腳下既感覺。
啲人會投幣許願, 你睇幾多COINS喺度~有太陽我連褸都唔使著住。
睇到嗎..?!?!?!? 好似痾喺河既感覺........都幾高吓~
哈哈...我做乜企喺佢前面吖~?!?!?!?!? 角度的重要性......HAHA
個景好靚吖....遠處仲見到我地今晚住既酒店添~!!!

睇完小便僧侶, 順住條路, 經過我地今晚會住既祖谷溫泉酒店。

司機同導遊姐姐幫我地先放低行李喺度,真係唔該晒。
11:40, 我地架車去到呢度, 呢度有咩特別呢?!?!?!?
呢度就係祖谷溪啦, 佢好似日文字「ひ」,其實附近既山同溪谷,
好多都係好似ZIPZAP咁, 呢個叫做較有代表性既一個。
個牌有解說, 所以呢個溪谷有另一個名係「ひの字渓谷」
啲人就係咁樣行上山, 勁~!!
差不多12:00啦, 係時候食個LUNCH啦,
喺新祖谷温泉ホテルかずら橋‎裏面既餐廳食團體餐

祖谷既地方特色....假人公仔

進餐前, 請除鞋

嘩, 好大堆頭。
個午餐都好豐富吖~
呢個籐蔓橋, 我地陣間會去呢~ 係祖谷必去既地方。
祖谷有兩條較出名的
1) かずら橋
2) 奥祖谷二重かずら橋

我地去嗰個係1) かずら橋
跪坐咁食, 對腳少啲定力都唔得~
今餐都好豐富吖~ 好飽, 仲有飯後生果-柑


每人都會送一個電話繩, 係觀光車呢~ 好得意。

呢間酒店都有個向上既纜車, 通去露天溫泉
食完個豐富同腳痺LUNCH (HAHAH), 13:00, 我地起程去另一景點啦, 就係祖谷籐蔓橋
沿路排隊落去。

見到啦~~~ 嘩, 好粗吖~~~ 條籐......

排隊啦, 一路都KEEP住慢行中, 唔算等好耐~
我地因為跟團, 包埋過橋費用,黎個快影, 到此一遊先
呢度係買飛COUNTER
HERE WE GO!!!
因為人多關係, 都唔容於俾你慢慢咁喺橋上影相, 嗱嗱聲, 呢度影啲, 嗰度影啲。
有啲人會選擇落水玩, 我地就冇落去, 因為冇時間啦~~
啲葉既色都變黃了~
喺橋上影返上去, 個景都唔錯。
遠處就係啲人落「腳」點。
影相啦~ 快~!!!
啲窿窿都幾闊吓架~~~
YEAH, 終點在望啦~!
朋友們可以ENCORE, 上去行番入口處再行過~
此乃國家文化遺產之一
喺度影返條橋先~
同條橋一樣既圖案吖~

嘩, 呢個景...............無野講,......靚~!!!
黎多張啦~~~!!!橙色, 黃色, 綠色, ...好靚吖~
解說......日文,  唔識~
蔓橋與我~
影「后」!!
有人幫我地楂機呢~ THX!!
周邊地圖
嘩, 呢架古董....好靚喎~
好新淨~
13:50, 我地又去到另一景點  - 平家屋敷
落車後, 要上段樓梯或行斜路~
呢度其實係祖屋黎既~
話說平家祖先係皇帝御醫, 因平家滅亡逃到祖谷,
後發現呢度蘊藏好多草藥, 於是定居在此, 幫當地人醫病。
慢慢平家很受人尊重, 地位越來越高, 所以保留此祖屋, 捐俾政府供遊人參觀。
此團已包入場費。
前園一景~
吸啖空氣都真係清新好多好多~!
呢度都係參觀吓, 冇乜特別。我諗如果唔係跟團, 自己都未必會黎呢度。
呢度都講述左祖屋既由來

屋內有擺放當時既陳設
呢度係廚房~ 灶頭~
另一邊就放柴
感覺一刻既寧靜~
嘩....巧紅吖~!
啲狗狗都好歎咁~

柴犬吖~
攪鬼....自拍變形合照吖~!!
點點紅......我地留左20分鐘度, 就去下一景點吖!

10分鐘車程度, 去到道の駅大步危

呢度可自費入妖怪屋敷,我地就冇乜興趣, 喺商店行吓算啦

影相留念佈景板
全都係妖怪.....妖氣沖天吖~!!!
長頸怪吖~!
一眾妖怪, 你地又識幾多個????
好攪笑既妖怪蝦餅
好想買你返去, 結果費事攞,冇買。
商店出面有個走廊, 影到條溪既一部分, 幾靚~
呢度係另一方向既景
入返商店, 嘩,突然有個妖怪持刀出黎嚇人吖~
妖氣沖天照~
伸脷怪
嘩, 咁既麵包超人, 嚇C人
使唔使咁怪吖??? 佢係小矮人嗎?
如果朋友自駕既話,應該都會經過呢度架啦。
嘩, 你真係有架車咁高, 嚇鬼C啦~
逗留左15分鐘度, 又離開去下一個站啦。
唔使5分鐘既車程, 我地又到了, 就係坐遊覽船啦。

呢度仲有商店, 有食堂
去坐船啦~!
除左我地團, 仲有好幾團人。
陣間就係坐呢種遊覽船,欣賞溪谷兩邊既景色。
沿指示行落去, 小心吖~!
跟大隊行。
慢慢落到黎啦, 行到谷既底部啦~
上游啲水急啲
排排坐, 等上船, 同團有位日本妹, 幾靚女, (帶帽嗰個)
好啦, 14:50了, 預備上船啦
為安全起見, 大家要著住救生衣, 咁就放心得多啦~
勁, 喺個懸崖邊都起到咁。
出發啦, 船程約20分鐘, 主要係欣賞一下兩邊既石同景色。
好攪笑~見到馬騮嘈交吖~

見到呢個台, 好鬼似玩BUNGEE JUMP咁。
坐喺船既時候, 我有一刻......係.....好想瞓...........
呢度的確好舒服既~ 有回歸大自然既感覺既~
差不多回程啦~~~
好大隻鷹...不過影出黎就變得唔大啦~
佢實在飛得太快了~
我地因為今晚住祖谷, 就唔跟車走啦,
喺呢度等酒店車16:00接我地, 我地乘機喺到SHOPPING啦

呢個板好有趣,我都有貼貼紙上去, 果然香港人真勁, 最多人到訪過此地。其次係台灣人
第三係內地人。
地瓜口味既雪糕喎, 買囉~
地瓜既味道又唔係太濃, 但都好滑~
酒店司機叔叔到左啦, 我地坐呢架車去酒店, 再跟住去大步危駅PICK UP住客。
呢個就係大步危站啦, 明天我地就要喺呢度搭車。
等埋啲旅客, 我地又出發啦。
車上都冇乜人, 得幾位, 所以鍾意坐邊度都得啦
呢個山坡景, 我成日都幻想好似飄零燕既感覺, 不過係日式。 HAHA
銀杏樹好黃吖~ 遠處望過去都好SHARP!

我地又番黎朝早黎過既地方, 祖谷溪, 佢停左架車俾我地落車影
仲好熱情地幫我地楂機TIM!
見到嗎, 中間遠處有粒野......今晚我地就係住呢間酒店啦, 嗰粒野係纜車黎架
不經不覺, 我地差唔多17:00, 終於到酒店啦, CHECK IN埋, 上房啦
嘩, 間房好正吖~~~~玄關位
呢個係個廳啦~ 仲有按摩椅, 仲要對住咁靚既山景, 成個感覺好RELAX
廳既一角, 有茶水, 有個CD機。
那邊廂係浴室, 主要有梳妝台
廁所係獨立既
沖涼同浴池喺另一對門後, 嘩, 好正, 今晚一定要浸一浸先~!
喺房望落去, 見到條纜車軌, 就係可以通往露天溫泉啦。
好,事不宜遲啦, 第一件事係, 沖身浸露天風呂啦。
我地住5樓, 大堂喺4樓, 我地要去2樓沖涼先~, 跟住先上返4樓搭纜車落去
嘩, 17:30, 成個天都黑晒了, 摸黑浸溫泉, 好刺激喎~
我地去搭纜車啦, 纜車要自己操作,禁掣, 纜車就會行
個纜車啲梯級都好高, 我都係坐近門口位算啦~著住件浴衣好難擘大啲行~
大約5分鐘車程, 到站啦, 黎到露天風呂啦~
黑麻麻.....都隱約見到條溪~
陣間我地都會喺度上返去
好啦, 要落一段仔樓梯, 就到入口啦~
呢度係出面既露天茶坐~
好似有份陰森咁...HAHA

由於冇得影相, 而且咁黑, 我自己都唔係好清楚個景係點既~
喺網上見到呢張相, 俾大家睇吓~

就係咁架啦~

呢度係天然泉水, 約29-30度, 所以可以浸佢30分鐘都OK~ 好舒服。
外面凍, 溫泉暖, 感覺好正。

我地浸到18:00度,上返去啦,原來如果見無車,有機會喺上面未開車,
你可以禁呢粒掣CALL架車落黎。
到啦, 於是我地上返去啦。
BYE BYE, 明天再來。
上リ運転OK!!!
得我地兩丁友
返到自己房啦, 18:30度,MAY先發覺唔記得攞返條大毛巾上房, 結果.....
佢要搭返纜車落去攞返....
我就慢慢歎部按摩椅啦~超舒服
我地預先講左7:00食晚飯,喺5樓既餐房~

503號室喺我地房號碼, 咁無錯啦~
今日我地食既係祖谷出名既美姬鍋~

餐前酒-山桃ワイン  (楊梅酒) 好飲喎~
前菜 - 秋の吹き寄せ‧杮釡盛り
開餐啦~!!!!
好精緻吖~
雞タタキ 生ハム風味
   絹湯葉豆腐‧祖谷蒟蒻

烤雞火腿....之類.....
個筷子托都襯返個意境
籠盛り
あめご塩燒き 卷き杮

燒鱒魚~個杮好好味~條魚好多肉
主角吖~ お美姬鍋

此介紹來自網上資料
~~~~~~~~~
火鍋湯底是由西阿波當地美酒和醬湯制成,再加上8種健康食材寓意吉祥。
呢8種食材包括阿波豬肉、生松茸、祖谷石豆腐、祖谷魔芋、巾著(在剪好的薄片豆腐
幹中加入荞麥米後封口、其形狀類似日本的手袋“巾着”大小剛好一口)、
紅蘿蔔、白蘿蔔、牛蒡等。
美姬鍋營養豐富,美味可口,讓人由內而外散發出健康之美!當然也非常適合男士們喔!
~~~~~~~~~ 
SHABU SHABU!
不經不覺, 已食晒成條咁滯了~

柚子のシャベット
柚子雪葩, 好好味

半田ソlメン 御飯
飯同素麵

選左清酒JELLY, 同士多啤梨MOUSSE之類既甜品, 好飽既一餐。
我地仲喺飯局度, 認識左兩位香港既新朋友!

食到差唔多2個鐘度, 就黎21:00啦, 我地返房歎吓啦~
酒店職員已幫我地舖好床
好舒服吖張按摩椅, 晏啲再需要按一按。
喺咁舒服既環境,梗係要播吓啲舒服既音樂啦~!!
飲吓茶先~
呢個CORNER仲有啲小玩意可以玩~
那邊廂阿MAY歎緊張按摩椅時, 我就休息一下, 再去浸吓間房既溫泉啦~
嘩....實查好考功夫架~
要喺好凍既天氣快快沖涼~ 快快跳入溫泉~ 嘩...舒服晒~!!!!
呢一晚簡真係用「舒適」呢形容, 仲品吓茶TIM!
房內有啲糕點提供。
唔講啦~ 鬆一鬆先~
按到唔想郁啦~
差唔多12點, 都要瞓啦.....早抖。
順帶一提呢間酒店既溫泉會互換, 所以明天我可以早上可浸埋另一個
同埋PICK UP 服務啦
每天得一個時間PICKUP 16:10 大步危站
一個時間送去車站 早上9:50 走
所以我地明天想留到CHECKOUT TIME都唔得啦~
今日又買左啲啦~

明天繼續, BYE BYE

想回帶去DAY2, CLICK HERE

GO ON 去DAY4, CLICK HERE

沒有留言:

張貼留言