2016年7月2日 星期六

2016.05.06(五)~DAY6~全家HEA住遊濟州7天の旅

2016.05.06(五)~DAY6~全家HEA住遊濟州7天の旅
早餐 : ISAAC 三文治
 午餐:東門市場

TEA TIME: 雪氷

晚餐:豚香氣
 宵夜:  糕 + 醬蟹 + 辣蟹 

景點: 東門市場
中央地下商街
七星街
魚生一 
豬肉一條 

住: 麗晶海濱藍色酒店@舊濟州
(Hotel Regent Marine The Blue)
* * * * * * * * * * * * * * *
 今日可以晏少少起身啦~!! 因為今日主要行程都係留喺舊濟州
 好啦, 天氣唔錯~
 尋日買既~ 幾好味....KO佢了, 食完有啲喉嚨痛TIM~
 好, 出發啦~!!!
 行街街先~!!
 呢個廣場好大~
 
 HAHA, 巧遇SKY!
 我地酒店前面就有間MCDONALD'S
 過條馬路, 就係黑豚肉一條街(흑돼지거리), 好幾間餐廳, 全都係食烤肉
 咁早, 未咁快開舖
 豚香氣...今晚黎呢度食~
 豬肉一條街既牌匾~
 影吓相先~, 條街原來都係一條巷......
 啲BOUTIQUE都未開門

 路口有間ISAAC, 正, 回味一下三文治先~
 好, 嗌返兩件三文治先~
 等左一陣
 YEAH! MVP烤豬肉, 依然好好味~
 HAHA, 唔好意思, 我食得太喉擒~
 對面已經係東門市場, 陣間去行吓街市先~!!!
 東門市場好多入口
呢個係通往地下街既入口
 我地啲$$, 唔係剩好多, 於是諗住去換錢啦, 點知....想搵找換店時, 偏唔見有
銀行又關門了, 諗住去櫃員機啦, 諗諗吓, 算啦都係唔禁住, 應該仲夠有。
 原來今日係假期,所以銀行冇開。
 好多海鮮~
 都好多人
行到去外圍, 去買手信, 呢個舖既店主, 係咁俾野我地試食,
又袋啲野食落我既袋, 又請我地飲紅參, 買野又計平我地....
都冇乜理由唔幫襯佢啦~!!!
 認住呢間舖啦~~~
 買完一輪, 又去行過, 好多紅色物體.......

 醬蟹....
 好專心咁揀緊買咩~
 辣蟹~
 我地喺呢間44號舖買左啲醬蟹同辣蟹。
 中間係賣菜~
 同乾貨手信, 其實手信類, 間間都大同小異。
 行到12:30度,醫吓肚先~, 有間食檔, 就去試吓啦~

 韓式小食, 樣樣叫啲~
 叫左魚旦條

 炒年糕

 飯卷
 開餐啦~
 快速食完, 快速又再行過~
 噢, 呢間舖, RUNNING MAN黎過~
 都係食韓式小食
 食飽飽, 去行地下街
 地下街地圖
 喺門口既公仔
 免稅呢~
 其實條街都唔係有好多啱既野買, 所以好快行晒~ , 有啲衫都係MADE IN CHINA
所以都冇乜興趣。
 沿途有部咁既機, 試吓將前幾日嗰啲單, 可唔可以REFUND,答案係唔得
可能只限這地下街購物先用得。
 感覺似高速巴士站(簡陋版)
自娛一下啦~
 冇野行就上返地面。行七星街, 有啲BOUTIQUE開左, 
不過有啲boutique啲衫唔平, 平均都要$600-1000HKD不等
有啲T SHIRT就百零2百蚊度。
 買到野喎~
 宋仲基OPPA
 團結~!!!
 去到步行街。
 呢度好似好多賣運動鞋既舖頭, boutique反而唔係好多。
 感覺好似冇乜野行。
 不過行得幾舒服, 因為條路又唔係好多人行。
 街頭自拍吓啦~
 二樓既CAFE, 陣間黎呢度食TEA先~!!


舖頭樓底咁高, 間間都幾大吓。
ABC MART, 日本韓國都有~
 A Z PLUS賣雜貨同衫。
呢間唔知係咩黎既呢??? 又冇開.... 係餐廳, 係小劇院??

 冇野喺度買了~ 先前已買左啲~
 又係呢條雪糕條~
 行左一陣, 3點零, 最啱坐低食個TEA

 YEAH! 食棉花冰。
 呢度有啲風吹,都舒服。
 各式各款吐司~
 嗌左啲野飲~ cafe latte, cafe mocha
 yogurt smoothie
 叫左一份TOAST
仲有呢個紅薯雪花冰, 超好味。
 相機食先~
 老人家都大讚呢個雪花冰好味~!
 雪花冰真係好棉
 我諗其他既冰都不錯, 因為賣相都好正。
 食完啦, 走啦~!!
金宇彬
 行返去酒店, 沿途係七星街, 有啲舖都好有特色。
呢間CAFE 好神秘吓....
 呢間店好粉紅呢~
 鍾意行呢啲特色小店。
開始開燈了~ 星星滿佈。
 兩老返酒店休息先, 我同SISTER再去行吓大超市。
IU 真露~
 喺酒店休息一陣, 就落左去魚生一條街行吓。
 行吓海邊, 幾舒服。
 睇埋日落
 呢度就係呢兩日下榻既酒店。
影吓剪影照~
 幫你影吓先~
 效果圖
 閒蕩都真係幾舒服
 我又影~
 太陽下山了
 這也未免太HYPER吧~ 各位~!
 原本諗住喺度食魚生,但見到個格局, 都係唔食了, 應該冇乜特別。
 好啦, 6點半度, 係時候去食晚飯, 行返去豬肉一條街度啦。
 豚香氣是也~
 嘩, 主角未上枱, 成枱已經都係食物。
 好啦,上菜了~!!! 呢個鐵板打斜, 咁就等啲油自然向下流。
 加啲泡菜大豆芽先~
 服務員會幫忙剪好五花腩, 不消一會兒, 食得。
 黎支真露吧。
 原來仲有飯.....炒呀炒。

個肚.....好滿足
 仲有兩款冷麵食。
 真係好飽。
 食完約8點零, 都好多人等緊。
 再行多一陣先。
 好似好特別既CAFE, 明天有時間可以黎一試。
天氣不好了, 下雨呢~
 咁兩老回酒店先啦~
 我同SISTER再周圍逛逛。YEAH, 買到衫同耳環。
 下雨了, 快速行過樂園, 買埋件雪糕窩夫, 回酒店房。
 你睇, 今日買手信既店主....係咁俾啲朱古力俾我地試食.....誇張。
 好啦, 食蟹啦。
 有醬蟹
 有辣蟹
 醬蟹可能"醃"得太耐, 超鹹。反而辣蟹好好味。
KO晒啲蟹........要瞓啦。GOOD NITE

要重溫DAY5 行程, CLICK HERE

立即去DAY7 LAST DAY行程, CLICK HERE

沒有留言:

張貼留言