2016年6月5日 星期日

2016.05.04(三)~DAY4~全家HEA住遊濟州7天の旅

2016.05.04(三)~DAY4~全家HEA住遊濟州7天の旅

早餐 : 自備早餐@金木龍膳食及民宿

午餐: 原定食: PRO醬蟹
最後食面条: 이드레국수

TEATIME:o'sulloc tea綠茶博物馆오설록티뮤지엄

  晚餐:原定: 心領神會
最後: 西歸浦EMART FOOD COURT
   
景點:

天帝淵瀑布
TEDDY BEAR MUSEUM
o'sulloc tea綠茶博物馆오설록티뮤지엄
Innisfree Jeju House
龍頭海岸
西歸浦EMART


住: 金木龍膳食及民宿(Jungmun Log Pension & Resort)
* * * * * * * * * * * * * * *

MORNING!!! 今朝早7點幾起身, 出黎戶外食個早餐先~ 尋日買咗啲麵包同飲品

呢個前花園真唔錯, 好舒服, 如果第時自己間屋有個草地幾好吖~
今日天公造美~ 好好既太陽~
 悠閒既早上~
 民宿裏面既車, 好攪鬼~
 去晨運~
 望落去都唔似黎左濟州~
 我們這一家.....
 合照吖~
 你睇個花園幾舒服~
 成個畫面好正囉~
 民宿既另一邊都有好多木屋~, 好啦, 出發去今日第一景點
天帝淵瀑布
9點出車啦

今日我地既行程大致上係咁


FOCUS 中文旅遊區嗰PART

中間途經銀行, 唱啲錢先~ 銀行嗰日兌145度,
KIT買左辣年糕外賣, 到左天帝淵, 食埋先入場。

 入場費2,000WON一個人, (HKD14), 書仔話有三個瀑布同一座橋
 跟住路牌, 先去第一個瀑布啦

第一個瀑布係咁樣, 天氣好, 冇乜雨, 所以唔多水喺度~
 呢個係第二瀑布, 澎湃啲啲~
 行左20分鐘, 黎到呢個仙臨橋




呢個就係仙臨橋, 橋上冇乜特別
特別在橋下既裝飾, 幾靚~
 又繼續上上落落啦~
 真係唔講得笑, 啲樓梯....好攰啦~
 努力!
 我同Jacklin諗住去第三個瀑布啦~
 係咪呢個吖~~~???
 影完相....收工, 唔再行啦~!!!
 老人家都影吓相啦~
 呢個中文譯法.........我唔明吖~!!!
 呢個影得清楚啲啲, 有仙女喺上面吖~
 差不多11:30啦, 都要走啦~ 行返入口處
 去食LUNCH先~, 原本我地PLAN去中文區既呢個俱樂部,上面間PRO醬蟹食啦
 點知..................賣完醬蟹................無計啦, 睇吓附近有咩食~
 臨時上網搵吓啦, 去到呢條路, 路上好多食肆, 原本去左一間食海鮮既~
點知中伏, 唔啱食, 走人啦, 跟住去左呢間, 係食麵既!
12:15 LUNCHTIME 啱啱好~

OK吖, 好似旅程當中未食過麵, GOOD AR!
 環境都舒服
 有一邊係可以坐地下
 其餘既, 就係坐枱~
 上菜啦, 我地叫左海胆麵, 豬肉麵, 生鮑魚拌面, 冷拌面, 同埋水餃
 超級飽~!
我地食到13:00度, 差不多起行, 繼續我地既行程啦~
 13:15度, 到達中文旅遊區既TEDDY BEAR MUSEUM
去買飛先~ 承惠9,500WON /人 , 約HKD 66.5, 咁大隻熊人歡迎我地喎~
 展館有2層, 我地去第一層睇吖先~ 熊仔超得意!
 好多造型呢~!!!! 1997香港回歸都有喎~
我既至愛WINNIE THE POOH
 埋黎揀,埋黎睇啦喂~
 "唔該, 我要呢個吖"
 另一展館, 好多畫作(熊仔版), 又有LV版, SWAROVSKI版
 仲有韓劇"宮"既造型, 好靚吖~
 中間有個SHOPPING  AREA, 好多熊....
 OH, FAIRLADY, MJ, STEVE JOBS, BRUCE LEE.....
tiger woods...瑪莉蓮夢露... 喂喂喂.....同我影張相啦。
ELVIS SHOW!!!
 睇SHOW啦, 攪笑~
 天氣真係好熱....頂唔順, 要買杯野飲先~, 出面有個超級高既TEDDY BEAR!!!
 影你相先~
 開開心心釣釣魚
好熱......
 影吓先~
 嘩....有熊既?
 假動物園?!?!?!
 好似願望池咁~
 影吓相先~
 合照~
 你同佢幾FRIEND吓喎~
 恭喜晒~
 嘩...特別版呢~
個SHOPPING AREA, 15:00啦, 差不多睇晒啦, 係時候走人啦。
 TEDDY BEAR MUSEUM對面就係信不信由你館
同埋CHOCOLATE LAND
 話咁快, 15:45, 我地黎到呢度, o'sulloc tea綠茶博物馆오설록티뮤지엄
 第一時間沖去食TEA既地方, 搵位吖, 超多人, 後尾好好彩搵到張枱。去買野食先~
 支茶好似用滴漏方式整架喎, 唔錯喎~ 買返支先~
 YEAH! 買左好多野試~
 YUMMY!
 舒舒服服嘆吓先~
 慢慢食~
 望到外面既樹木草地, 心情都開朗啲~
 天氣唔錯~
 又自拍一下先~
 大家齊齊嘆下午荼~
 睇吓有咩選購啦~好多人買茶葉~
 你睇包裝幾靚~
 裏面有唔同茶類, 好靚喎~
 呢度逗留到16:45度, 係時候去埋隔離既Innisfree Jeju House, 小心有蛇!
 經過小徑就到, 好近的
 Innisfree jeju house, 裏面有買野既地方, 食野既地方, 開班DIY既地方,環境唔錯
好開揚呢~ 舒服!
 睇吓有咩LIMITED EDITION喺呢度先有既呢????
 又口喝, 買黎試試先~
 露天既部分~

嘻嘻, 買左野~
 出面就係一個好大既茶園, 好靚喎~
 同陽光玩遊戲~
 頓時變長腿妹妹~!!
 好忙吖...影影影

落吓個茶園度食先~

 影吓相
 好似去郊遊咁
 好正吖~ 咁舒服, 香港有冇呢啲地方, 有免費娛樂既地方呢??
NICE !
 好大呢~影到

上面有個展望台, 去望望先~
 嘩,一片茶園, 好綠呢~
 藍藍的天~
展望台留影
 風景真係唔錯
 過馬路....去邊???
 去同隻杯影相囉~



 參觀完畢, 見有啲時間, 搵個景點去吓先~ 去龍頭海岸啦, 順路~
 唔知有咩睇, 去到先算啦~, 睇日落囉~
 呢個叫做山房山, 下面有個廟, 山房窟寺
 望出去, 呢個就係龍頭海岸,,,,,但看不見龍頭................?!?!

 寺廟下好多像~
 天氣原因, 不能參觀~
 冇乜特別, 閃~! 18:30 了, 係時候去DINNER啦

返西歸浦, 去心領神會DINNER
泊車啦
 免費停車場, 唔慣得啲人亂泊啦。
 吓?!?!?!? 關門...!?!?!?! 又摸門釘....一不離二......
 咁食咩呢?!?!?!? 度度都係燒肉....又唔想今晚食...........
兜左一轉, 搵唔到啱食既餐廳, 於是決定回EMART FOOD COURT食
 喺去EMART途中, 我又死唔信邪, 上網睇吓有冇得退稅, 因為尋日買左好多野, 冇去退。
HAAH, 俾我搵到, 陣間搵吓, 試吓有冇得退返俾我先。
 YEAH, 退到稅, 3000WON, 食左佢啦, 去FOOD COURT解決DINNER
8:30啦, 肚餓啦~
 自助落ORDER機~
 水任裝
 食完要自己攞返去RETURN處。
 開餐啦~!!
 呢個兩人套餐唔錯喎~ 好味~!!!
 NICE~
 芝士吉列豬~
 蛋包飯
 好啦, 食完回家了~ 今晚有蛋糕食, 慶祝定母親節同我512生日
YEAH!
 影相啦~!
 個蛋糕唔錯喎~
 Happy Birthday to Me!
 食埋呢個布甸, GOOD!
IT'S My Birthday!!

仲試埋呢隻布甸, 不過呢隻我覺得麻麻, 好似硬左既YOGURT咁~


好飽啦, GOOD NIGHT!!!

想睇返DAY3, CLICK HERE
想緊接DAY5, CLICK HERE 

沒有留言:

張貼留言