2016年1月29日 星期五

2015.10.28(三)~DAY5~四個小心去旅行-胡志明市6天の旅

DAY5 - 2015.10.28 (三)  胡志明市(HCMC)

早餐 : 自助早餐@Rex Hotel
午餐 : Saigon Cooking Class
下午茶:軟殼蟹, 大頭蝦
晚餐:Le Jardin - 平民法國餐
夜宵 : PHO 2000 / 檳城夜市
 
景點: 去學煮野食@Saigon Cooking Class
又按腳AGAIN

住:  Rex Hotel
* * * * * * * * * * * * * * *
Morning Everyone! 一朝早起身, 去酒店餐廳食個早餐啦, WAH 有驚喜喎
壽星女又收生日蛋糕啦~
好有心思~! 
咁壽星女又可以許多一個生日願望啦~!  
今天要好早出門, 因為我地8:30 要去到檳城市場集合啦。WHY WHY WHY??
因為我地JOIN左COOKING CLASS。
我地呢次JOIN左間叫Saigon Cooking Class
(煮3道菜+行街市買餸)
USD180 (約$350港幣)

好啦, 約左大廚一齊去街市買餸。
我地有一班來自澳洲既一個家庭同我地同一班上堂。

我地行街市都好興奮架喎, 因為好新奇。
一大條牛尾吊喺度啦, 原來蓮藕莖都有得賣, 好得意。
啲內臟, 疑似腦袋既物體, 都係就咁放喺度。
仲有熟食檔添~
不經不覺, 行左45分鐘度, 搭的士返我地既教室啦。
(的士錢已包在cooking class費用內)。
我地好LUCKY, 因為今天用新教室呀, 大啲, 新淨啲! 正~!

今天我地既菜單係...

1) 越式炸春卷
2) 荷花莖配豬肉大蝦沙律
3) 炭燒豬肉撈檬

開始跟大廚學野啦~ 原來呢隻米紙係咁用既....廚師教我地調配魚露。
原來平時食既魚露係咁整既......
好啦, 落油炸啦~
我地嗰隻因為個爐大火得滯.....燶左...
唯有佢地炸返兩個俾我。
其他都OK
攪掂好後, 我地攞啲食物去長枱食啦。
食既時候, 我地可以用唔同既葉包起佢黎食, 幾得意。
好啦, 食完春卷, 整第二道菜啦。
我地似乎對荷花莖好有興趣咁喎,
首先要幫佢地出水, 好攪笑。
廚師教我地整辣椒花~
不經不覺, 又整好一道菜啦~!!!你睇...幾精美
跟住第三道菜,
炭燒豬肉撈檬
切切切.....燒燒燒
出露台燒豬肉啦, 好正呀, 啲香味出黎啦。
化身大COME姐,
大廚都話我地燒得最正。
YEAH!!!! 攪掂。
SPECIAL DESSERT: PASSION FRUIT既甜品。

咪講笑, 自己整既豬肉撈檬, 確實真係好好味喎
unbelievable!!
大成功, 全體同學大廚一齊影返張大合照先~
強烈推介朋友仔如去越南, 都一定去JOIN COOKING CLASS玩吓, 真係好好玩。
就咁玩左大半日了, 差不多下午1點度, 呢個CLASS就此完結啦。

佢會有食譜俾返我地, 你可以喺CLASS度買啲材料或用具。
太攰啦, 所以回酒店休息一下先。
Jacklin & Kit 去食出名既軟殼蟹, 仲打包左佢同大蝦返黎外賣俾我地TIM~正
大頭蝦是也....好大隻喎~!
好啦, 17:00度, 去行超市先~ 每天都途經呢度, 真係幾靚。胡志明先生既像。
行去VINMART SHOPPING。SHOPPING完後, 我地行去食晚餐啦。
約10分鐘既腳程, 行到呢度啦Le Jardin, 食平民法國餐。
環境唔差喎, 有室外室內, 我地都PREFER 室外, 黎食野既, 好似大部分都係外國人,
其中有啲人係一個人黎食。
1) Carpaccio de boeuf au poivre (胡椒生牛肉片)
2) Escargots de Bourgogne (紅酒焗蝸牛)
3) Moules mariniere ou sauce poulette (白酒煮青口)
4) Bavette (Import) (牛扒(腹部的肉))
最後叫埋個甜品
Creme Brulee
nice birthday dinner ! 埋單都只係VND720,000 (港幣約$252), 真係抵到爛~
懶得滯, 搭的士去行吓夜市AGAIN~
去到檳城市場, 上左去PHO2000 , 咁就試吓啦。SO FAR SO GOOD啦
好似做旅客生意多, 又係外國人多。
當年克林頓黎既時候, 都有影張相擺喺度。
忍唔到啦, 結果再光顧, 食海鮮.....OH, 今晚冇得食蔥蠔....有啲啲失望TIM~
唔緊要啦, 啤一啤啦, 又食燒大蝦, 正~!!!
又係殘廢餐, 有個專門姐姐將啲蝦拆骨~ 正~!!
食完野, 行去范五老街望吓~ 嘩....超多電單車....恐怖,過馬路好似青蛙過河, 
不過我地過馬路就, 越黎越有經驗啦。

跟住, 我同Tiffany又再去按腳啦, 好爽~!!! 差唔多11點零返到酒店。

一入酒店房, 嘩, 第三個生日蛋糕呢~ 壽星女今次仲有花收TIM!
好啦, 慶祝過後, 要瞓啦,GOODNITE

想睇返昨天DAY4行程 ,CLICK HERE
想繼續埋DAY6 LAST DAY既行程, CLICK HERE 

沒有留言:

張貼留言