2014年3月23日 星期日

2014.03.07~03.14~DAY 5~首爾慢享美食血拼の旅

DAY5 - 2014.03.11(二)  Seoul

行程: 鷺梁津, 惠化, 東大門

早餐: @Suitcasers
午餐:@鷺梁津魚市場
TEA: @惠化 D'orgel
 晚餐:@東大門街頭
宵夜:飯糰+飲品
 住:Suitcasers

* * * * * * * * * * *
今日食完早餐, 十一點半度出門, 見到大漢門有換班儀式, 朝朝早都經過, 但都冇睇,今日最後一日住呢頭, 就去八吓啦~
 原來每日11:00 / 14:00 / 15:30都有, 咁啱睇到個尾聲~
仲有個傳統服飾體驗, 應該係免費的~ 著住入去行
 我地影吓相後就走啦~
 出發去鷺梁津啦~ 食食食
坐1號線, 由CITYHALL(132)搭去鷺梁津(136), AROUND 15分鐘車程
 到左鷺梁津了~
 好清晰既指引, 出口處上天橋,跟住箭咀行就得~ 仲見到63大樓TIM~ 好多年前去過

 二樓影落去, 個魚市場幾壯觀.. HAHA
 好多新鮮海鮮~魚生好平, 蠔都好抵~
 我地去左一檔, 啲蠔5000W, 有十隻, 好抵呀
魚生一盤10000W咋, 又好抵呀
長腳蟹同蝦都好抵食~
喺呢度食, 加工加人頭費  好似2人TOTAL 16000W
呢餐圍起每人3百零蚊港紙度~ 都算抵食~!

呢度坐榻榻米的, 嘩..有啲難度, 皆因我著了3條legging加牛仔褲, 好難屈埋對腳, 
好在我腳短, 所以就到位可以伸直對腳坐, HAHAHA
 地板又係有暖氣, 門口咁啱已冇位放鞋, 於是佢俾個膠袋我地裝住對鞋,放喺枱底~
 開動~
食左個零鐘頭, 係時候又返旅館歇歇,執定啲搽面野, 去汗蒸幕,  再諗吓去邊度食TEA
 返到旅館, 我地問個STAFF (應該係老細, 叫SAM) 個WIFI EGG 可以幾時還, 因為佢地規定如果明天CHECKOUT, 前一晚既晚上要還隻蛋仔, 
但我地同佢講今晚會去東大門, 可能夜晚12點前返唔徹黎還, 咁可以點?
開初佢話咁宜家要還了~ 然後佢幫我睇左個TIME SCHEDULE後, 
佢話, 好啦, 破例俾你明天早上還啦咁..!!" .因為佢怕明天有另外租客要租用

OH..THX!!!
於是我地再次帶住蛋仔3點零, 出發去惠化
坐1號線去東大門(128), 再轉4號線去惠化(420)
我地喺2號出口, 諗住去大家都話好靚既MINTO食TEA(藍圈) , 點知......冇TEA食, 於是佢地叫左我地去後面一間(紅圈)
 地鐵站一出,嘩...好有文化氣息...啲建築物大大間咁....好靚

 好似去左外國咁, 噢... MINTO呢個時間冇野食, ONLY飲野~ CAKE都冇.....
咁唯有影一影相啦.............外面....
 WAITER指左我地去呢間, ......個外觀都好靚~ 好多花~
 
CAFE有兩層, 橫跨兩層既樓梯, 個盞燈我好欣賞...好特別呀~ 呢間冇乜人, 幾舒服, 咁啱見到有男MODEL喺度影相~
 等我睇吓有咩CAKE食先~
 佢地有賣麵包ALSO~ 呢間CAFE好似得一個女仔WAITRESS, 其他都係清一色男士, 
嘩...值得一提, 佢地WAITERS...
見我可能係遊客, 當我PICK UP 我份SET時, 個WAITER幫我攞上二樓TIM
.WOW...就好似紳士的品格嗰啲有風度男士一樣, 咁正~!!!
 淺嘗輕歎下午茶~ 正! CAFE LATTE + TIRAMISU!
HOT LEMON WATER + CHEESECAKE
 好正呀.....仲俾我喺窗外發現佢地其中一個WAITER超靚仔, 真係好似年輕金城武咁架....
走時, 仲係佢開門俾我地TIM~ BYE BYE 靚仔~!!
 HEA左個零鐘, 17:15 了, 係時候行一行, 附近啲餐廳都好靚
 條街好靚TOO! 不過都凍呀~!!!
 好多連鎖店~
 17:40啦, 係時候出發去汗蒸幕啦, 我地由惠化(420)搭兩個站去到東大門歷史文化公園(422)
14號出口, 一出就係MORNING CITY
SPAREX就喺B3啦, 坐LIFT落去, 話咁快就到
18:00到左啦, 05:00~20:00前入去, 每人7000W,  俾錢攞KEY,佢地有兩條毛巾, 同一套衫褲俾你, 搵返同號碼鞋櫃放低對鞋, 跟住入去女賓部啦, 搵返同NUMBER LOCKER放衫, 大解放.......去沖身, 浸吓不同既池, 
我地就俾錢擦背20000W, 夠皮啦, 攪掂完

著返佢套衫出去PUBLIC AREA, HEA!!! 已19:00了~
 呢度係地下,所以收唔到WIFI呢~
 冇得上網, 唯有坐低一齊睇大電視啦~買嘢食~買嘢飲~
HEA到差唔多9點先攪掂晒離開, 出發去行東大門啦~
 附近都係DOOTA, 美利來, HELLO APM (好似CLOSED). 印象中同幾年前去已經唔同晒~
但....我買唔到野囉~
 去搵食啦, BUT 10點, 時間好尷尬, 啲餐廳收10:30...再搵啦
 喺批發區附近, 有檔街邊紫菜包飯, 食啦.....非常自助, 一卷5000W,自己揀, 揀完俾錢, 我地速食左8條, 你可以自己倒啲熱湯飲~ (浸住魚旦嗰啲湯)..
我地出出入入好多個商場, 佢地啲暖氣實在太勁~ 焗到想暈咁滯~
 我地最後行到2點度,打的回旅館啦, 旅館好貼心,已預備一張字條, 可俾的士司機睇, 就知點車我地返旅館~ YEAH!!! 66000W 安全回到旅館,
司機好攪笑, 不時用有限英文同韓文同我地傾計~ 雖然大部分我都聽唔明
食宵夜啦~ TIRED!!! 要執野了, 因為明天要搬竇~!!!
 攪到4點先瞓.....TIRED!! GOOD NITE!

沒有留言:

張貼留言