2014年3月19日 星期三

2014.03.07~03.14~DAY 1~首爾慢享美食血拼の旅

對上一次去首爾, 已係2008年了, 今次係第一次首爾自由行

所以唔知搭車究竟易唔易, 買啲乜, 食啲乜, 揀啲咩酒店最方便, 

做左少少資料搜集, 最後揀左機票平啲既印度航空

住宿都揀左兩間經濟實惠既旅館

至於行程....HAHA...只係MARK低左邊啲地方必去, 必食咋...冇好DETAIL LA

今次係HEA玩嘛...行程都HEA PLAN啦....


DAY1 - 2014.03.07(五)  Hong Kong->Seoul

行程: 明洞, 南大門

早餐: 早餐@Home
午餐:飛機上
 首爾第一餐: ISSAC三文治
晚餐:本粥@明洞
宵夜:雞蛋糕, 士多啤梨

住:Suitcasers


* * * * * * * * * * *
今日4點幾起身啦, 因為5點半要出門口啦, 好眼瞓....同MAY搭的士出發去機場啦。

我地約6點零到達機場啦, 於是去印度航空COUNTER CHECKIN先, 
我地搭AI310, 7點45分起飛
輕輕鬆鬆食埋個早餐後, 7點05要去到閘口啦, 時間啱啱好, 過到閘口, 都差唔多夠數登機啦。
BYE BYE HONG KONG!
 超準時起飛, 機艙既感覺良好, 冇乜異味, 
飛機餐就唔好太大期望, 未必啱口味, 所以都係食左少少醫肚就算。

 原定飛機喺當地時間12:05(快香港1個鐘)到首爾,LUCKILY, 早左喎, 11:45已到左, WOW, 賺左時間, YEAH!! HAHA

跟住去搵機場巴士搭啦, 今次我地搭6005號巴士, 好彩咁啱唔使等好耐, W15000/人, 之前PRINT定COUPON, 減W1000, 好快就上車出發啦。可能係平日, 成架車得4,5個人ONLY.
經過左個零鐘車程, 13:45,終於到左CITYHALL落車既地方啦。  
嘩, 終於FEEL到首爾有幾凍了~!! 望吓周圍, 諗吓點行, 好, 去搵旅館Suitcasers啦。

大約行10分鐘度,  終於搵到Suitcasers了~!!! 一入大堂門口,感覺好WARM, 好有家既感覺。老闆NK好NICE

呢間旅館我喺網上搵既, 因為佢既位置, 去明洞同南大門都可行去, 唔使搭車。所以二話不說,之前上網BOOK左, 最好係佢唔使PREPAID。只要出發前REPLY 3次 RE-CONFIRMATION EMAIL就得啦~!

仲有, 去佢FACEBOOK DOWNLOAD個5%OFF DISCOUNT就可以更優惠啦,  仲有一樣好好既服務, 係佢可以租WIFI EGG, 原本都諗住都租, 點知臨出發前見到佢FACEBOOK又有優惠, 係FREE WIFI EGG RENTAL呢!!!! 嘩, 真係好好呀~!!! 於是就RESERVE埋。

 因為去到未有得CHECKIN住, 於是就先放低行李喺LOBBY先, 
EGG仔就可以用港紙約HKD700做按金先~ 
(HAHA, 皆因未去唱錢, 身上未有WON俾酒店錢住)

好, 出發去唱錢先, 個個都話喺大使館唱最抵, 於是往大使館進發。途經既地方都好空曠。不過最讓我頂唔順既係....韓國太多樓梯!!! 就算見到對面就係, 都冇得喺地面上過, 一定要落隧道過, 少啲腳骨力都唔得, SIGH!!!

 先去大使館一帶, 咁啱有另一間個RATE好啲啲, 所以去左第二間唱RATE(136.4), 唱完錢後, 去行吓明洞先~

首爾第一餐就係食佢啦, ISSAC 三文治, 個個都推介我去食, 嘩, 真係, .....好好味!!!!! 價錢約W2700-3200左右,佢係一間連鎖店, 不過有朋友話我聽唔係間間咁好味, 明洞呢間就唔錯啦
好易搵, 就係喺明洞5號出口直走就到啦~!!!! 
 兜左一輪, 返去suitcasers攞房先休息一陣, 呢間旅館有4層, 有電梯呢,所以唔使担心。我地咁啱喺地下嗰層, 所以一入旅館都唔使搭LIFT。

間房幾乾淨, 空間比我預期中大,床尾可以並排開到兩個喼TIM。
開初都已EXPECT旅館要自己預備用品,
點知...佢地乜都有, 洗頭水, 護髮素, 沐浴露, 牙膏都有, 牙刷可以喺LOBBY攞。
有免費水2支, 飲完可喺大堂水機裝水(冷熱都有)。 早上8:30-10:30簡單早餐供應。SO NICE!

旅館有FREE WIFI, 房裏面仲有電腦可用TIM!上網完全十分方便。
我地HEA到5點幾, 於是又出街啦~!!
 去南大門行吓
  跟住行返去明洞AGAIN,
18:30啦, 係時候搵吓食啦, 就去本粥開餐啦。

叫左一個海鮮粥, 一個牛肉章魚粥,幾好味,但份量好多呢~ 好不容易食晒! 食完好鬼飽!
嗰杯好似梅汁既物體, 幾好飲...不過唔知係咩黎既, 唔知超市買唔買到呢?

食完又再去行過, 行明洞, 真係好似迷宮咁, 我想搵嗰間舖, 第二次都唔係好搵得返,
況且好多護膚品品牌店, 閒閒地明洞都有好多分店。
今日去了解行情先, 睇吓啲護膚品有咩優惠。

今日係星期五, 所以好多街邊檔仔, 好旺, 當然都係好多大陸人同香港人啦。
嘩, 士多啤梨呀, 我要買你返黎食!

掃街, 呢個雞蛋糕,趁熱食, 好好味~!!

行到九點幾, 返Suitcasers歇一歇先,接待處有個SKYPE電話, 可以免費打電話返HK啦~!!

接待處嗰個女仔, 仲要係香港女仔黎TIM !! 同埋有個識講少少國語既韓國女仔,

好可惜冇同佢地影相呢~ 睇住嗰張SUITCASERS FAMILY先啦~!


食完超甜士多啤梨後, 又歇左一陣, 跟住去南大門行AGAIN啦~!

行到兩點零, 收工! 回旅館啦~!!! 早抖~!! 

明天會去邊??? 下一篇話你知~!!!

2 則留言:

  1. 間hotel location唔錯,同設備都不俗, 反正都係搵個頂過夜. 住得過.
    借問, 幾聲同埋邊度可以book呀??

    期待下一篇, 唔洗急. 5月前寫晒就ok :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次我住左兩間旅館, 呢間Suitcasers我喺佢website book 既 via email 聯絡, 唔怕煩既就其實喺出發前覆返3次RE CONFIRM. LETTER就唔使PREPAID住. 到時CHECK IN 先俾。DOUBLE BED ROOM約W70000一晚, PRINT埋佢COUPON有5%OFF DISCOUNT, PRINT埋張FREE WIFI EGG COUPON,仲可以租埋蛋仔用TIM~ 另一間叫seoul tower hostel, 呢間就地點更近明洞地鐵站, 而且仲平啲啲, 但用品就冇PROVIDE, 可自己帶, 房既空間又細DD咁囉~ 喺BOOKING.COM BOOK既~ 第二間我地有DD唔好彩係..我地間房喺5樓, 原來架LIFT去到4樓JAZ, SO 入住當日咁啱冇男STAFF, 所以要自己抬一層, 走時就好彩有男STAFF幫手搬...
      我個人覺得, 如果比較兩間, 第一間STAFF較親切, 較WARM, 價錢較高(after discount W66500/晚), 第二間, 地點較方便, 配套就爭啲, 價錢較平 (W53000/晚)..視乎你地以咩為主要考慮因素~

      刪除